ANKARA İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
TOPRAKLIK AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Tarihçe
Misyon, Vizyon ve Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Kalite Birimi
Kaliteden Sorumlu Başhekim Yardımcısı
Kalite Yönetim Sorumlusu ve Kalite Çalışanları
Kalite ve Verimlilik Birim Sorumluları
Kalite Birimi Çalışmaları
Özdeğerlendirme Planı
Kalite Yönetim Birimi Çalışmaları
Sağlıkta Verimlilik,Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı Yayınları
Kaza Bildirim Formu
Advers Etki Bildirm Formu
Atık Yönetimi
Eğitim
23.05.2024 tarihinde, Ankara İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından merkezimiz personellerine ''Bağımlılıkla Mücadele'' konulu farkındalık eğitimi verilmiştir.
Enfeksiyonların Kontrolü ve Önlenmesi Konulu Eğitim
Kişiler Arası İletişim / Hizmet Süreçleri Konulu Eğitim
İş Sağlığı Güvenliği Çalışan Güvenliği Konulu Eğitim
Bilgi Yönetim Verimliliği - Bilgi Yönetim Sistemi Konulu Eğitim
İlaç Güvenliği - Hasta Güvenliği Konulu Eğitim
Kalite Yönetim Sistemi - Kurum İçi Mevcut Hizmet Uygulamaları
Malpraktis Uygulamaları ve Hukuki Sonuçlar Konulu Eğitim
Beyaz Kod ve Mobbing Konulu Eğitim
Hasta Hakları,Sorumlulukları Konulu Eğitim
Komiteler
Şubelerimiz
Mevki Semt Polikliniği
Bahçelievler Semt Polikliniği
Organizasyon Şeması
Fotoğraf Galerisi
Yönetim
Baştabip
Baştabip Yardımcısı
İdari ve Mali İşler Müdürü
Sağlık Bakım Hizmetleri Sorumlusu
İdari ve Mali İşler Müdürlüğü Birim Sorumlusu
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Genel Diş Tedavisi
Hekimlerimiz
Endodonti
Hekimlerimiz
Periodontoloji
Hekimlerimiz
Pedodonti
Hekimlerimiz
Restoratif
Hekimlerimiz
Ağız Diş Çene Cerrahisi
Hekimlerimiz
Protez
Hekimlerimiz
Ortodonti
Hekimlerimiz
Engelli Kliniği
Hekimlerimiz
Özellikli Hizmetler
Evde Sağlık Hizmeti
Uzaktan Sağlık Hizmeti
Acil (Nöbet )Hizmeti
Diğer Tıbbi Birimler
Sterilizasyon Ünitesi
Protez Labaratuvarı
Radyoloji
Personellerimiz
İdari Personellerimiz
Ayniyat Depo Birimi
Evrak
Hasta Hakları Birimi
Satınalma Birimi
Mutemet Birimi
Özlük Birimi
Kalite Birimi
Çalışan Güvenliği Birimi
Sivil Savunma Birimi
MHRS
Protez Teknisyenlerimiz
Diş Klinik Personellerimiz
Bilgi İşlem Personellerimiz
Radyoloji
Temizlik Personellerimiz
Güvenlik Personellerimiz
Teknik Servis Birimi
Şöförler
HBYS Personeli
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Hasta Hakları
Hasta Sorumlulukları
Nasıl Randevu Alırım
Hastalara Verilen Randevu Süreleri
Broşürler
Çalışma Saatlerimiz
Akılcı İlaç Kullanımı
Radyoloji Tetkik Sonuçları
MHRS Randevu Al
Anlaşmalı Kurumlar
Dilek ve Öneriler
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Görüş ve Öneri Formu
Güvenlik Raporlama Sistemi
Çalışan Güvenliği Bildirim Sistemi
Bilgi Güvenliği İhlal Bildirim Formu
İstenmeyen Olay Ramak Kala Bildirim Formu
İletişim
Telefon Rehberi
Tıbbi Birimler
Özellikli Hizmetler
Evde Sağlık Hizmeti
Evde Sağlık Hizmeti
25 Eylül 2024
Hasta Müracaat:
Telefonla Başvuru :
Hasta ve veya yakını 444 3 833 nolu ulusal çağrı merkezini arayarak evde sağlık hizmeti alma talebinde bulunabilir.
Hasta Kabulü:
Başvurudan sonra 24 saat içerisinde mobil ekiplerimizce ziyaret edilir.
Sağlık kuruluşunda, hastanın veya hastanın tıbbi durumu onay vermeye elverişli değilse kanuni temsilcilerinin bilgilendirilmiş onay formu ile rızası alındıktan sonra işlem yapılır.
Evde bakım hizmeti için kabul edilen hastalar, mevzuat tarafından belirlenen hakları korunacak şekilde, hasta hakları ve yükümlülükleri ve hizmet içeriği konusunda bilgilendirilir. Hastanın kendisi veya kendisi karar verme yetisine sahip değilse kanuni temsilcisi, sunulacak hizmetin varsa riskleri konusunda her türlü bilgiyi almaya ve değerlendirme yaptıktan sonra hizmeti kabul etmeme hakkına sahiptir.
Evde bakım hizmeti için, hasta ve/veya hasta ailesi tarafından istem yapılabilir. Bu durumda evde bakıma uygunluğu ve tedavi sorumluluğu açısından hastanın durumu tanısını koyup ve tedavisini planlayan hekim veya evde bakım hekimi tarafından değerlendirilir. Planlamada yapılacak değişiklikler ya da ileri düzey yeni hizmet seçenekleri için hekim onayı alınır.
Hasta evindeki fiziksel ortam ve ekipman, güvenli ve etkin bakım vermeye uygun olmalıdır.
Hastanın ırkı, rengi, inancı, cinsiyeti, doğum yeri, etnik kökeni, yaşı, zihinsel ya da bedensel engeli ve iletişim rahatsızlığı, kabul açısından hiçbir şekilde olumsuz etken olarak değerlendirilemez.
Hasta bakımı açısından sağlık kuruluşu tarafından önerilen tedavi planının kabul edilmemesi durumunda, bu tedavi planının uygulanmamasının yol açabileceği riskler anlatılarak hizmetin kabul edilmediğine ilişkin yazılı beyan istenir.
×